Vols formar part del Grup Motor del Pla Jove? Per aquest dimecres, 14 de desembre, l'Ajuntament de Mollet ha organitzat una xerrada informativa per tal d'animar al jovent de la ciutat a formar part del Grup Motor del Pla Jove. La xerrada anirà a càrrec del regidor de Joventut, Raúl Broto, i de Xavier Ucar, professor de Pedagogia Social de la Universitat Autònoma de Barcelona. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Vols formar part del Grup Motor del Pla Jove?

Per aquest dimecres, 14 de desembre, l'Ajuntament de Mollet ha organitzat una xerrada informativa per tal d'animar al jovent de la ciutat a formar part del Grup Motor del Pla Jove. La xerrada anirà a càrrec del regidor de Joventut, Raúl Broto, i de Xavier Ucar, professor de Pedagogia Social de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vols formar part del Grup Motor del Pla Jove?.

L'objectiu d'aquest procés de participació engegat per l'Ajuntament per crear el Grup Motor de Joves és ajudar a redactar el nou Pla de Joventut 2017-2020, que inclou novetats significatives respecte a altres edicions, com ara avaluar l'antic Pla, escriure un informe de la realitat juvenil al municipi i, finalment, redactar el nou Pla Local de Joventut.

Per entrar en aquest Grup Motor cal tenir entre 15 i 29 anys, viure a Mollet i estar disposat a treballar i a comprometre's amb els objectius proposats.

La sol·licitud per formar-ne part és pot tramitar a través del web municipal de Joventut en la pestanya Participa del Pla Local de Joventut 2017-2020. El període d'inscripcions es tancarà el 16 de desembre d'aquest 2016.
 

Etiquetes