Comença el període d'inscripcions per al segon quadrimestre dels cursos i tallers als centres cívics A partir de l'1 de febrer ja es poden formalitzar les inscripcions per al segon quadrimestre del programa de cursos i tallers als centres cívics, culturals, i de dona de la ciutat. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Comença el període d'inscripcions per al segon quadrimestre dels cursos i tallers als centres cívics

A partir de l'1 de febrer ja es poden formalitzar les inscripcions per al segon quadrimestre del programa de cursos i tallers als centres cívics, culturals, i de dona de la ciutat.

Comença el període d'inscripcions per al segon quadrimestre dels cursos i tallers als centres cívics.

Les inscripcions es poden fer de manera presencial a cada un dels centres o bé online, a través del web municipal  bit.ly/2k2vgk7. Els cursos, tallers i activitats del segon quadrimestre es desenvoluparan entre el 13 de febrer i el 9 de juny de 2017.

Pel que fa a les inscripcions a les activitats que es fan a la Biblioteca Can Mulà, aquestes es faran a la mateixa biblioteca, la setmana anterior a cada activitat.

Per informació sobre les places disponibles a cada un dels cursos, cal adreçar-se directament als centres cívics.

Es tracta dels Centres Cívics L'Era, Can Pantiquet, Lourdes, Can Borrell, La Marineta i el Cird Joana Barcala.

Etiquetes