El molletà Dase, presenta nova exposició al Racó de l'Artista del Museu Abelló
El proper dijous, 22 de juny, a les 7 de la tarda, s'inaugura una nova exposició al Racó de l'Artista del Museu Abelló, a càrrec del muralista i dissenyador gràfic molletà Dase.
Amb el títol Binomio. Crear o destruir, Dase (Marc Álvarez) presenta una exposició individual on invita el visitant a reflexionar sobre la nostra actitud envers la vida i la recerca de canvis. Ho fa amb el seu característic estil minimalista de composicions abstractes en blanc i negre i il·lustracions figuratives plenes de significats contraposats.
El Racó de l'Artista és un espai situat al vestíbul del Museu i destinat a l'obra d'artistes locals o vinculats amb la ciutat.