Prou mentides i manipulacions
Arran de les informacions que s'estan donant l'alcalde de Mollet, Josep Monràs, vol aclarir els aspectes següents:
- Novament rebutjo i condemno la violència exercida el passat 1 d'octubre a alguns indrets de Catalunya.
- Torno a demanar responsabilitats als comandaments policials que les van ordenar.
- Vaig estar present a l'aturada del dilluns 2 d'octubre de rebuig a les càrregues policials, cedint el protagonisme als sindicats que les van convocar: UGT i CCOO.
- A l'acte que vaig participar, del meu partit, les declaracions respecte a que "havien urnes plenes", feia referència a la notícia que havia sortit als mitjans de comunicació d'àmbit nacional, en cap cas respecte a la ciutat de Mollet. Si alguna persona ha pogut fer aquesta interpretació, demano disculpes.
- Agrair novament, el comportament cívic de tots els molletans i les molletanes el passat 1 d'octubre i remarcar la manca d'incidents a la ciutat.
- Lamento novament l'actitud d'ERC de Mollet, únic partit que encara no ha condemnant les agressions que hem rebut la meva família i jo mateix, com alcalde i ciutadà.
- La manipulació, la mentida i el rumor no ajuda a la convivència a la nostra ciutat.
- Em reafirmo en el que ja vaig dir els dies 20 de setembre i 2 d'octubre. Com alcalde de tots els molletans i molletanes, seguiré respectant totes les opinions, la d'uns i la dels altres, però cal que tots plegats treballem per la convivència a la nostra ciutat i algunes actituds no ajuden.