La policia municipal denuncia dues persones més per pintar grafits sense permís Aquest cap de setmana, agents de la Policia Municipal de Mollet del Vallès han identificat i denunciat dos joves per pintar grafits sense autorització a la plaça Maria Aurèlia Capmany. La policia els hi ha intervingut quatre esprais de pintura. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

La policia municipal denuncia dues persones més per pintar grafits sense permís

Aquest cap de setmana, agents de la Policia Municipal de Mollet del Vallès han identificat i denunciat dos joves per pintar grafits sense autorització a la plaça Maria Aurèlia Capmany. La policia els hi ha intervingut quatre esprais de pintura.

La policia municipal denuncia dues persones més per pintar grafits sense permís.

L’Ajuntament de Mollet, a través de la Policia Municipal, ha incrementat el control d’actes incívic a la ciutat amb l’objectiu de preservar un entorn urbà net i fer complir l’ordenança de convivència ciutadana.

Les dues persones denunciades per pintar grafits sense permís a la plaça Maria Aurèlia Capmany de Mollet aquest cap de setmana hauran de pagar una multa que va dels 100 als 600 euros.

Aquests dos joves sancionat s’afegeixen a la llista de les sis persones denunciades en els darrers mesos per pintar grafits sense autorització. Només el mes de febrer passat se’n van denunciar dos per pintar grafits en un autobús de línia i a la façana d’un negoci.

La Policia Municipal de Mollet vol agrair la col·laboració ciutadana a l’hora de donar informació o cooperar per detectar aquestes conductes. En aquest sentit recorda que la seguretat i el civisme és cosa de tots i que amb la cooperació i la col·laboració de tothom aconseguirem un Mollet més cívic.

 

Etiquetes