Torna el Cicle de xerrades per a famílies
Torna el Cicle de Xerrades per a famílies amb el propòsit de seguir reflexionant conjuntament, a partir de les aportacions de diferents professionals, sobre diferents qüestions adreçades als pares i mares i relacionades amb l’educació dels seus fills i filles. Enguany, el cicle consta de 4 xerrades que es duran a terme entre el 25 d’abril i el 30 de maig.
Aquestes xerrades, centrades sobretot en qüestions relatives a l’educació i la salut, tenen com a objectiu proporcionar pautes de reflexió conjunta a les famílies de Mollet a partir de les aportacions que faran diferents professionals.
Així, les xerrades, giraran entorn a l’alimentació i la salut, al desenvolupament de l’autonomia de l’infant, al la sexualitat en l’adolescència o en l’ús dels dispositius mòbils, internet i xarxes.
Les trobades, que són obertes a tothom, tindran lloc a l’Escola Sant Vicenç, l’EBM La Filadora i als Instituts Aiguaviva i Vicenç Plantada.
La voluntat de l’Ajuntament es consolidar aquest cicle de xerrades i mantenir-lo els cursos vinents.