Una vintena d’actes omplen la celebració de Sant Jordi a Mollet del Vallès
L’Ajuntament de Mollet del Vallès i diverses entitats de la ciutat organitzen una vintena d’activitats per celebrar la diada de Sant Jordi que començaran aquest divendres amb una exposició de poesia visual al Centre Cívic l’Era, un taller familiar de dracs i roses a la Biblioteca i el tradicional concert de Sant Jordi de l’Escola Municipal de Música i Dansa al Teatre Can Gomà.
D’entre les diferents activitats programades, hi haurà l’habitual diada castellera, diumenge 22, a Prat de la Riba, i el mateix dia, a l’Església de Sant Vicenç, el Cor de Cambra del Conservatori de Manresa oferirà un concert de cant coral.
Ja durant la diada de Sant Jordi, la rambla s’omplirà de parades de roses i llibres durant tot el dia.
El mateix dilluns 23, l’estand institucional de Plaça Catalunya acollirà diferents activitats com l’Hora del conte, l’Art és un joc o el lliurament de premis del Concurs de Dibuix de Punts de Llibre de la Biblioteca o del concurs l’Estenedor. Des del mateix estand, Ràdio Mollet oferirà una programació especial en directe, de 9 a 13 h.
La celebració de Sant Jordi a Mollet clourà el dissabte 28 d’abril amb el lliurament de premis del XXVII Certamen Literari de Sant Jordi que organitzen conjuntament l’Associació Cultural 7 Plomes i l’Ajuntament de Mollet i que es durà a terme al Centre Cultural La Marineta.