El cor jove de l’EMMD participa al Festival de Joves Músics Europeus a Holanda Disset noies del cor jove de l’Escola Municipal de Música i Dansa de Mollet del Vallès, sota la direcció de la professora Júlia Meya, han marxat avui cap a la ciutat holandesa de Sneek per participar al Festival de Joves Músics Europeus, que s’hi celebrarà fins el diumenge 12 de maig. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

El cor jove de l’EMMD participa al Festival de Joves Músics Europeus a Holanda

Disset noies del cor jove de l’Escola Municipal de Música i Dansa de Mollet del Vallès, sota la direcció de la professora Júlia Meya, han marxat avui cap a la ciutat holandesa de Sneek per participar al Festival de Joves Músics Europeus, que s’hi celebrarà fins el diumenge 12 de maig.

El cor jove de l’EMMD participa al Festival de Joves Músics Europeus a Holanda.

El prestigiós Festival de Joves Músics Europeus l’organitza l’Associació Europea d’Escoles de Música cada dos anys en una ciutat europea diferent. El certamen es va inaugurar l’any 1993 i en cada convocatòria hi participen uns 10.000 intèrprets de tot el continent.

El cor jove de l’Escola Municipal de Música i Dansa de Mollet del Vallès ha participat en altres festivals de música que s’han celebrat en països com Noruega, Àustria, Hongria o Itàlia.

 

 

Imatges relacionades

can goma
can goma

Etiquetes