Nova gesta del Club Ciclista Mollet L’Ajuntament de Mollet del Vallès vol felicitar la nova gesta del Translujan Club Ciclista Mollet després de guanyar el Memorial Fidel Bagan de Sabadell, en categoria júnior, celebrat aquest passat cap de setmana, i mantenir també el lideratge de la Copa Catalana. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Nova gesta del Club Ciclista Mollet

L’Ajuntament de Mollet del Vallès vol felicitar la nova gesta del Translujan Club Ciclista Mollet després de guanyar el Memorial Fidel Bagan de Sabadell, en categoria júnior, celebrat aquest passat cap de setmana, i mantenir també el lideratge de la Copa Catalana.

Nova gesta del Club Ciclista Mollet .

En aquesta 23a edició del Memorial Fidel Bagan Junior, Francisco Muñóz, del CC Mollet, ha estat primer de la general després de recórrer 70 kms en esprints per temps. 

Així mateix, el fet que la prova puntuï per la Copa Catalana Cadet i Junior de la Federació Catalana de Ciclisme, la bona participació dels molletans permet a Adrian Ferrer mantenir el lideratge en aquesta competició. 

Aquesta gesta es produeix pocs dies després que el CC Mollet s’hagi proclamat campió de Catalunya júnior de contrarellotge i hagi situat tres dels seus ciclistes entre els 10 primers.

Imatges relacionades

cycling 312533 960 722
cycling 312533 960 722

Etiquetes