La Policia Municipal frustra l’ocupació d’un habitatge
La Policia Municipal de Mollet del Vallès ha pogut evitar aquest dimecres l’ocupació d’un habitatge situat al carrer de Palaudàries. Gràcies a l’alerta ciutadana, dues patrulles de la policia es van personar en aquest immoble i van frustrar la possible ocupació.
A patir de la informació i la col·laboració ciutadana, la policia ha pogut identificar als quatre presumptes infractors. A més, a dos d’ells se’ls hi va confiscar un pany, una eina per fer palanca i un tornavís.
Un cop identificats els presumptes infractors i retirades les eines amb que possiblement pretenien forçar la porta de l’habitatge s’obriran diligències penals per estafa i usurpació en grau de temptativa.
Un cop més, l’Ajuntament de Mollet, a través de la Policia Municipal, vol agrair a la ciutadania la seva implicació i col·laboració amb les autoritats en la lluita contra els actes delictius i incívics a la ciutat.