El Museu Abelló convoca Mollet Art 2020. Memorial Cesc Bas, adreçat a joves creadors
El Museu Abelló i l’Ajuntament de Mollet organitzen una nova edició de Mollet Art 2020. Memorial Cesc Bas, que té com a objectiu donar suport a l’obra de joves creadors. El certamen compta amb les modalitats de Mollet Art al Museu i Mollet Art a la Ciutat. A més, també tindrà lloc un taller sota el títol de Mollet Art Formació.
El certamen Mollet Art 2020. Memorial Cesc Bas, s’adreça a joves creadors i col·lectius artístics, nascuts després de l’1 de gener de 1985. El termini de presentació de les propostes acaba el 4 de maig de 2020. Les modalitats són:
Mollet Art al Museu
Per a projectes o obres de temàtica i format lliure, pensats per ser exposats en una sala d’art. Només s’admetrà una obra per participant. D’entre els projectes/obres més interessants, el jurat seleccionarà les que formaran part de l’exposició Mollet Art’20, que s’inaugurarà al Museu Abelló el 15 d’octubre de 2020. Dotació econòmica de 350 euros per proposta (un màxim de 3 projectes).
Mollet Art a la Ciutat
Projectes (art comunitari, intervenció a l’espai públic...) amb una estreta vinculació amb el teixit social de la ciutat i el territori. De temàtica i format lliure, pensat per ser realitzat mentre duri el certament de Mollet Art (abans del 31 de desembre de 2020). El mateix artista ha de proposar l’espai expositiu per a la seva obra. El jurat seleccionarà el projecte/obra guanyador que tindrà una dotació econòmica de 700 euros.
Mollet Art Formació
Un any més, el Museu Abelló aposta per apropar noves formes d’art entre el jovent amb la modalitat de Mollet Art Formació. Enguany es proposa un taller de fotografia artística amb dispositius mòbils, a càrrec de Fernando Prats.S’hi poden inscriure totes les persones interessades majors de 16 anys. El taller serà el dissabte 9 de maig de 2020, i el resultat s’exposarà al Racó de l’Artista durant el mes d’octubre.