L’Ajuntament crea la Xarxa Suport Covid-19 per atendre diferents necessitats de la ciutadania L’Ajuntament de Mollet del Vallès posa en marxa la Xarxa Suport Covid-19 adreçada a aquells molletans i molletanes que, en aquests moments d’excepcionalitat, tinguin problemes per cobrir les seves necessitats bàsiques, com per exemple, anar a comprar menjar o medicaments. La iniciativa s’adreça especialment a la gent gran, sobretot als que visquin sols i no tinguin suport familiar o pateixin problemes de mobilitat. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L’Ajuntament crea la Xarxa Suport Covid-19 per atendre diferents necessitats de la ciutadania

L’Ajuntament de Mollet del Vallès posa en marxa la Xarxa Suport Covid-19 adreçada a aquells molletans i molletanes que, en aquests moments d’excepcionalitat, tinguin problemes per cobrir les seves necessitats bàsiques, com per exemple, anar a comprar menjar o medicaments. La iniciativa s’adreça especialment a la gent gran, sobretot als que visquin sols i no tinguin suport familiar o pateixin problemes de mobilitat.

L’Ajuntament crea la Xarxa Suport Covid-19 per atendre diferents necessitats de la ciutadania.

Es pot accedir a aquest nou servei municipal, a través de l’espai “comunicació de necessitats” al web municipal www.molletvalles.cat. La ciutadania pot comunicar les seves necessitats per tres vies diferents:

  • Omplint el formulari de necessitats

    https://forms.gle/YLceGNZicuSf5k4WA 

  • Trucant al telèfon 626417028 de dilluns a divendres de 9 a 14h
  • O enviant un correu electrònic a l’adreça: xarxasuportcovid@molletvalles.cat

En tots els casos, l’Ajuntament es posarà en contacte amb la persona interessada per poder conèixer la necessitat i valorar de quina manera es pot donar resposta a la demanda.

Recordem que l’Ajuntament també compta amb l’espai de voluntariat creat recentment  amb l’objectiu d’ajudar a les persones més necessitades i poder donar suport a entitats socials com la Creu Roja i Càrites. Les persones interessades en ser voluntàries es poden apuntar a través del web: www.molletvalles.cat  L'Ajuntament hi contactarà amb elles en funció de les necessitats de cada moment.

 

Informació necessària

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya

Centres d’Atenció Primària:

  • Can Pantiquet: 93 570 59 77
  • Plana Lledó: 93 579 83 83

       Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre

Canals municipals

  • Whatsapp (per escrit): 683 553 250
  • Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
  • Canals d’informaió municipals habituals:

                   - Twitter: @ajmollet

                   - Facebook: ajuntamentmollet

                   - Instagram: @viumollet

                   - Web municipal: www.molletvalles.cat 

Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.

Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08 

Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

 

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa 

 

Etiquetes