El bus urbà serà gratuït del 2 al 9 d’abril
El bus urbà de Mollet serà gratuït fins el 9 d’abril. D’altra banda, atesa la notable reducció del passatge, la línia de bus passarà a fer-se amb un sol vehicle.
Tot i que l’Ajuntament de Mollet segueix demanant als molletans i a les molletanes la responsabilitat de quedar-se a casa, com està passant fins ara, és evident que hi ha sectors de la població que necessiten desplaçar-se, ja sigui perquè formen part de serveis essencials o perquè han d’anar a l’Hospital o als Centres d’Atenció Primària.
L’Ajuntament de Mollet se suma a la proposta de l’Autoritat del Transport Metropolità de transport públic gratuït i per aquest motiu entre el dia 2 i 9 d’abril, ambdós inclosos, aquelles persones que s’hagin de desplaçar en bus urbà, ho podran fer de forma gratuïta.
D’altra banda, davant la notable davallada de passatgers (95%) des de que es va decretar l’Estat d’Alarma, també s’ha pres la decisió de reduir de dos a un bus per servei. El que facilitarà també, la preservació de conductors per garantir el servei en cas de necessitat. La primera expedició serà a les 6.38 h i la darrera a les 21.22 h.
Al marge d’aquests canvis, se seguirà aplicant la norma d’aforament màxim del passatge d’1/3 de la capacitat dels vehicles.
Afegir també que en compliment estricte de les normatives i mesures sanitàries, els busos de Mollet són netejats diàriament amb canons d’ozó per garantir la seva desinfecció.
Informació necessària
Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya
- 061: en cas de símptomes
- 112: emergències
- 012: informació general
- app (STOP COVID19 CAT): per controlar l’evolució dels símptomes amb indicacions i consells personalitzats: http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/stop-covid19-cat
Centres d’Atenció Primària:
- Can Pantiquet: 93 570 59 77
- Plana Lledó: 93 579 83 83
Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre
Canals municipals
- Whatsapp (per escrit): 683 553 250
- Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
- Canals d’informaió municipals habituals:
- Twitter: @ajmollet
- Facebook: ajuntamentmollet
- Instagram: @viumollet
- Web municipal: www.molletvalles.cat
Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.
Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08
Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat
#EmQuedoAcasa #MeQuedoenCasa