L’Ajuntament activa un Pla individualitzat de suport als comerços i professionals de Mollet
El consistori molletà, a través del MolletHub, ha dissenyat aquest pla perquè comerços i professionals puguin, en poc temps, captar clientela, oferir productes i serveis online, i entregar-los a domicili, si fa falta. La primera acció es farà el 23 d’abril amb formació online i assessorament individualitzat.
Aquesta acció se suma al paquet de mesures econòmiques que l’Ajuntament de Mollet del Vallès continua portant a terme per ajudar al teixit comercial i de serveis per fer front a la crisi provocada el Covid-19.
La primera acció que es farà el 23 d’abril i es divideix en dues fases:
1. En la primera fase s’oferirà una formació grupal de Gestió de la presència digital per a captar clients i oferir productes i serveis online'. Es farà el dijous 23 d’abril, en directe a través del canal de Youtube del MolletHub (MolletHub TV), i en tres sessions diferents. Les franges horàries en què s’oferirà el curs són: a les 11 h, a les 15 h i a les 18 h. El contingut del curs és el següent:
- Opcions i plataformes per a poder oferir els meus productes i serveis online.
- Opcions de presència online a través dels diferents canals: web o xarxes socials.
- Estratègia de màrqueting i comunicació online per a captar clients i poder oferir els meus productes, i serveis online.
- Estratègies d’optimització logística.
2. En la segona fase s’oferirà assessorament individual a cada persona que hi participi per posar en pràctica els continguts al seu negoci. Aquest assessorament consistirà a treballar aquests plans:
- Vull vendre per internet. Què he de fer?
Si tens un negoci presencial i estàs pensant en també vendre online o si vols vendre el teu coneixement i serveis a través d’internet, t’ajudem a passar a la pràctica. Anàlisi de les opcions estratègiques per a vendre per internet centrada en el teu negoci.
- Estratègia de captació de contactes
T’ajudem a definir l’estratègia de captació de contactes. Com fer-ho sense inversió de diners i partint de zero.
- Estratègia de comunicació i màrqueting digital
T’ajudem a definir la teva estratègia de presència i màrqueting digital.
Les inscripcions es poden fer a:
La pàgina web dels Serveis Municipals d’Ocupació: https://emfo.com/formacio-per-a-empreses/
Un qüestionari online
Enviant un correu electrònic a info@emfo.cat o enviant un missatge a Instragram@MolletHubInnova
Informació necessària
Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya
- 061: en cas de símptomes
- 112: emergències
- 012: informació general
- app (STOP COVID19 CAT): per controlar l’evolució dels símptomes amb indicacions i consells personalitzats: http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/stop-covid19-cat
Centres d’Atenció Primària:
- Can Pantiquet: 93 570 59 77
- Plana Lledó: 93 579 83 83
Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre
Canals municipals
-
Whatsapp (per escrit): 683 553 250
- Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
-
Canals d’informaió municipals habituals:
Twitter: @ajmollet
Facebook: ajuntamentmollet
Instagram: @viumollet
Web municipal: www.molletvalles.cat
Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.
Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08
Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat
#EmQuedoAcasa #MeQuedoenCasa