L’Ajuntament adjudica a una nova empresa el servei de neteja i consergeria
Després que l’anterior empresa presentés un concurs de creditors, i un cop finalitzat el procés de licitació, l’empresa molletana Ramcon serà l’encarregada d’assumir la neteja dels equipaments municipals i de les consergeries de les instal·lacions esportives.
Davant la situació d’inestabilitat de l’anterior empresa, l’Ajuntament va decidir rescindir el contracte, iniciar un procés de licitació pública urgent per cercar una nova empresa que pogués assumir la neteja d’equipaments i consergeria, mentre, paral·lelament es cercava la fórmula perquè des de l'Ajuntament es pogués pagar les nòmines impagades per la empresa adjudicatària als treballadors i treballadores des de l’octubre passat . En aquest moment els treballadors i les treballadores estan al corrent del cobrament de totes les nòmines mensuals.
A partir d’aquests moments, un cop finalitzat els procés de licitació, la nova empresa es fa càrrec de la regularització laboral de tot el personal.
Una vegada més, l’alcalde de Mollet vol agrair a tots els treballadors i a totes les treballadores encarregats de la neteja d’equipaments i consergeries el seu sacrifici i professionalitat per no deixar de prestar el servei durant aquest període d’incertesa i inestabilitat laboral.
Informació necessària
Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya
- 061: en cas de símptomes
- 112: emergències
- 012: informació general
- app (STOP COVID19 CAT): per controlar l’evolució dels símptomes amb indicacions i consells personalitzats: http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/stop-covid19-cat
Centres d’Atenció Primària:
- Can Pantiquet: 93 570 59 77
- Plana Lledó: 93 579 83 83
Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre
Canals municipals
- Whatsapp (per escrit): 683 553 250
- Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
- Canals d’informaió municipals habituals:
Twitter: @ajmollet
Facebook: ajuntamentmollet
Instagram: @viumollet
Web municipal: www.molletvalles.cat
Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.
Serveis Socials i Servei d’Atenció a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08
Es poden fer tràmits online les 24 h a través de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat
#EmQuedoAcasa #MeQuedoenCasa