Més de 75 professionals s’inscriuen a la formació sobre e-comerç de l’Ajuntament de Mollet
Arran d’aquesta rebuda, l’Ajuntament de Mollet es planteja una segona edició de la proposta. Els inscrits a aquesta iniciativa rebran assessorament personalitzat adaptat al seu negoci.
Aquest dijous 23 d’abril, a través del canal de Youtube del MolletHub de
l’Ajuntament de Mollet MolletHub TV, s’emetrà la formació grupal de 'Gestió de la presència digital per a captar clients i oferir productes i serveis online'.
Una formació que ha tingut molt bona acollida a la ciutat, ja que a la tarda de dimecres ja s’hi havien inscrit un total de 75 professionals, emprenedors i comerços.
En total es realitzaran tres sessions formatives al llarg del dijous i en diferents franges horàries per adaptar-la a les necessitats de cada participant: a les 11h, a les 15h i a les 18h.
Un cop realitzat el curs, en la segona part de l’acció, s’oferirà assessorament individual a cada participant per posar en pràctica els continguts en el seu negoci.
Aquesta formació s’engloba dins del Pla de suport a comerços i professionals de la ciutat per a gestionar en un curt espai de temps la captació de clients i oferir productes i serveis online, i si s’escau la seva entrega a domicili.
I se suma al paquet de mesures econòmiques que l’Ajuntament de Mollet del Vallès continua portant a terme per ajudar al teixit comercial i de serveis de la ciutat de Mollet per fer front a la situació actual.
Degut a l’èxit d’aquesta convocatòria, no es descarta realitzar una nova edició per donar resposta a tots els professionals i comerços de la ciutat que necessitin assessorament sobre com digitalitzar el seu negoci.
Informació necessària
Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya
-
061: en cas de símptomes
- 112: emergències
- 012: informació general
- app (STOP COVID19 CAT): per controlar l’evolució dels símptomes amb indicacions i consells personalitzats: http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/stop-covid19-cat
Centres d’Atenció Primària:
- Can Pantiquet: 93 570 59 77
- Plana Lledó: 93 579 83 83
Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre
Canals municipals
-
Whatsapp (per escrit): 683 553 250
- Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
-
Canals d’informaió municipals habituals:
Twitter: @ajmollet
Facebook: ajuntamentmollet
Instagram: @viumollet
Web municipal: www.molletvalles.cat
Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.
Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08
Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat
#EmQuedoAcasa #MeQuedoenCasa