Més de 75 professionals s’inscriuen a la formació sobre e-comerç de l’Ajuntament de Mollet Arran d’aquesta rebuda, l’Ajuntament de Mollet es planteja una segona edició de la proposta. Els inscrits a aquesta iniciativa rebran assessorament personalitzat adaptat al seu negoci. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Més de 75 professionals s’inscriuen a la formació sobre e-comerç de l’Ajuntament de Mollet

Arran d’aquesta rebuda, l’Ajuntament de Mollet es planteja una segona edició de la proposta. Els inscrits a aquesta iniciativa rebran assessorament personalitzat adaptat al seu negoci.

Més de 75 professionals s’inscriuen a la formació sobre e-comerç de l’Ajuntament de Mollet .

Aquest dijous 23 d’abril, a través del canal de Youtube del MolletHub de

l’Ajuntament de Mollet  MolletHub TV, s’emetrà la formació grupal de 'Gestió de la presència digital per a captar clients i oferir productes i serveis online'.

Una formació que ha tingut molt bona acollida a la ciutat, ja que a la tarda de dimecres ja s’hi havien inscrit un total de 75 professionals, emprenedors i comerços.

En total es realitzaran tres sessions formatives al llarg del dijous i en diferents franges horàries per adaptar-la a les necessitats de cada participant: a les 11h, a les 15h i a les 18h.

Un cop realitzat el curs, en la segona part de l’acció, s’oferirà assessorament individual a cada participant per posar en pràctica els continguts en el seu negoci.

Aquesta formació s’engloba dins del Pla de suport a comerços i professionals de la ciutat per a gestionar en un curt espai de temps la captació de clients i oferir productes i serveis online, i si s’escau la seva entrega a domicili. 

I se suma al paquet de mesures econòmiques que l’Ajuntament de Mollet del Vallès continua portant a terme per ajudar al teixit comercial i de serveis de la ciutat de Mollet per fer front a la situació actual.

Degut a l’èxit d’aquesta convocatòria, no es descarta realitzar una nova edició per donar resposta a tots els professionals i comerços de la ciutat que necessitin assessorament sobre com digitalitzar el seu negoci.

 

Informació necessària

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya

  

Centres d’Atenció Primària:

  • Can Pantiquet: 93 570 59 77
  • Plana Lledó: 93 579 83 83

        Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre

Canals municipals

  • Whatsapp (per escrit): 683 553 250
  • Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
  • Canals d’informaió municipals habituals:

                         Twitter: @ajmollet

                         Facebook: ajuntamentmollet

                         Instagram: @viumollet

                         Web municipal: www.molletvalles.cat 

Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.

Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08 

Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

 

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa 

Etiquetes