L'alcalde de Mollet, Josep Monràs, demana a la Generalitat mesures immediates de contenció Covid-19 davant l'augment de l'índex de rebrot Monràs demana celeritat al govern català en la presa de noves mesures per prevenir i contenir la Covid-19 davant l'augment de l’índex de rebrot arreu del territori els últims dies. Paral·lelament, demana a la ciutadania que prenguin totes les precaucions possibles per evitar-ne l'augment de nous casos. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L'alcalde de Mollet, Josep Monràs, demana a la Generalitat mesures immediates de contenció Covid-19 davant l'augment de l'índex de rebrot

Monràs demana celeritat al govern català en la presa de noves mesures per prevenir i contenir la Covid-19 davant l'augment de l’índex de rebrot arreu del territori els últims dies. Paral·lelament, demana a la ciutadania que prenguin totes les precaucions possibles per evitar-ne l'augment de nous casos.

L'alcalde de Mollet, Josep Monràs, demana a la Generalitat mesures immediates de contenció Covid-19 davant l'augment de l'índex de rebrot .

Josep Monràs afirma que "els últims dies hem vist com l'índex de rebrot ha crescut molt arreu del territori. Creiem que cal prendre mesures urgents per evitar-ne la propagació de la Covid-19 i contenir quan abans la seva possible expansió. La Generalitat de Catalunya ens tindrà al seu costat en la pressa d'aquestes decisions en benefici dels pobles, ciutats i viles de Catalunya i del conjunt de la ciutadania".

Als molletans i les molletanes, com a tothom, "els demano que siguin previnguts i prenguin totes les mesures necessàries tenint en compte la situació que vivim arreu de Catalunya. Novament els haig de demanar prudència i responsabilitat per contenir la propagació del virus tenint en compte l'elevat índex de rebrot existent a Catalunya. Cal extremar les mesures de prevenció i reduir al mínim el contacte social".

Etiquetes