Moció tractada a la Junta de Portaveus
La Junta de Portaveus celebrada aquest dimarts 20 d’octubre ha debatut una moció.
La moció ha estat presentada pel grup municipal de Mollet en Comú i feia referència a condemnar l’actuació de Joan Carles de Borbó I i a la retirada de qualsevol mena d’honor o de distinció.
Aquesta moció ha rebut el suport del grup que l’ha presentat i d’Ara Mollet Esquerra Més, Podem Mollet i Junts per Mollet. El PSC s’ha abstingut i Ciutadans ha votat en contra.