Èxit a la 8a edició de Mollet és Fira El teixit comercial de la ciutat es bolca amb Mollet és Fira després de dos anys de restriccions per la pandèmia. HI han participat almenys 250 establiments i 150 expositors dels sectors de l’automoció, alimentació, comerç i serveis. La mostra és un projecte de promoció comercial, fruit del treball entre l’Ajuntament de Mollet del Vallès i els comerços locals. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Èxit a la 8a edició de Mollet és Fira

El teixit comercial de la ciutat es bolca amb Mollet és Fira després de dos anys de restriccions per la pandèmia. HI han participat almenys 250 establiments i 150 expositors dels sectors de l’automoció, alimentació, comerç i serveis. La mostra és un projecte de promoció comercial, fruit del treball entre l’Ajuntament de Mollet del Vallès i els comerços locals.

Èxit a la 8a edició de Mollet és Fira.

Mollet és Fira és un projecte participatiu que té com a missió promocionar els comerços i els serveis del municipi, i posar en valor la varietat i la qualitat dels seus productes. 

 

WhatsApp Image 2022 06 11 at 7.57.43 PM 1

 

L’activitat firal de l’automoció, alimentació, comerç i serveis s'h dut a terme aquest cap de setmana i ha ocupat més d’11.000 m2 del centre de la ciutat:

 WhatsApp Image 2022 06 11 at 7.57.41 PM 3

 

WhatsApp Image 2022 06 11 at 7.57.48 PM

WhatsApp Image 2022 06 11 at 8.57.44 PM 1

Etiquetes