Festa de cloenda del programa esportiu Mou-te!
Aquest dijous 16 de juny, el Centre municipal d’Esport i Salut Ca n’Arimon acull la festa de cloenda del Mou-te, que és un programa que s’adreça a la població adulta i a la gent gran amb un seguit de propostes adreçades a potenciar l’activitat física i esportiva, així com els hàbits de vida saludables. A l’edició d’enguany hi han participat prop de 400 persones.
La festa de cloenda d’aquest curs té un format diferent de la d’altres anys. Es faran masterclass relacionades amb les activitats que s’han dut a terme al llarg del curs:
- 18 h: En forma
- 18:30 h: Pilates
- 19 h: Tono
- 19:30 h: Ball i estiraments
- 20:15 h: Ball amb una desfilada final de tots els grups i l’entrega d’obsequis corresponent.
Tot i les restriccions en l’aforament amb les que es va iniciar el curs, a l’edició del Mout-te! hi ha participat prop de 400 persones, tant en horaris de matí com de tarda en els dos pavellons esportius municipals. A més, aquest any com a novetat, s’han presentat uns cursos monogràfics i càpsules esportives que han tingut una gran acollida per part dels participants.
Per al regidor d' Esports, Josep Monràs, “tot i les circumstàncies difícils i complexes per les quals hem passat aquests darrers anys, des de l’Ajuntament hem tingut clar que calia buscar fórmules imaginatives per seguir potenciant l’activitat física i la salut d’aquest col·lectiu”. Monràs ha recordat que “és igual d’important la salut física, com la mental i emocional”.
La cloenda està oberta a la participació de tothom i les grades estaran obertes al públic.