Els alcaldes de Mollet, Terrassa i Alella es reuniran amb el conseller Recoder El proper dilluns 2 de juliol, Josep Monràs, Pere Navarro i Andreu Francisco esperen rebre una resposta del conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, després que es comprometés a principis d’aquest mes a negociar amb la concessionària Abertis i presentar una proposta més concreta per a la mobilitat obligada dels peatges de Mollet, Terrassa-Les Fonts i Alella. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Els alcaldes de Mollet, Terrassa i Alella es reuniran amb el conseller Recoder

El proper dilluns 2 de juliol, Josep Monràs, Pere Navarro i Andreu Francisco esperen rebre una resposta del conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, després que es comprometés a principis d’aquest mes a negociar amb la concessionària Abertis i presentar una proposta més concreta per a la mobilitat obligada dels peatges de Mollet, Terrassa-Les Fonts i Alella.

Els alcaldes de Mollet, Terrassa i Alella es reuniran amb el conseller Recoder.

Dilluns a primera hora del matí, els alcaldes de Mollet del Vallès, Josep Monràs; Terrassa, Pere Navarro; i Alella, Andreu Francisco, es reuniran amb el conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat. En aquesta reunió està previst que el conseller Recoder presenti una proposta concreta per a la mobilitat obligada dels peatges de la C-33 a Mollet, Terrassa-Les Fonts i Alella.

Cal recordar que a la darrera reunió celebrada el passat 1 de juny, el conseller de Territori i Sostenibilitat va adquirir el compromís de negociar amb la concessionària Abertis i posar una proposta sobre la taula per aquests tres peatges, tres barreres estratègiques per al desenvolupament econòmic del territori.

Etiquetes