Mollet acull la Final a Quatre de la Lliga EBA Dijous i dissabte, el Pavelló de Plana Lledó acull la Final a Quatre de la Lliga Catalana EBA, en la qual participa el Recambios Gaudí CB Mollet. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Mollet acull la Final a Quatre de la Lliga EBA

Dijous i dissabte, el Pavelló de Plana Lledó acull la Final a Quatre de la Lliga Catalana EBA, en la qual participa el Recambios Gaudí CB Mollet.

Mollet acull la Final a Quatre de la Lliga EBA.
Pavelló de Plana Lledó

Aquesta setmana, dijous 6 i dissabte 8 de desembre, el Pavelló Municipal d’Esports Plana Lledó acollirà la Final a Quatre de la Lliga Catalana EBA, en la qual participen el Recambios Gaudí CB Mollet, el CB Tarragona, el CB L'Hospitalet, i el Sabadell Bàsquet Natació-E. Pia.

El Club Bàsquet Mollet ha aconseguit, després de vàries negociacions amb la federació, que la fase final es disputi al Pavelló Municipal Plana Lledó de Mollet.

Donada l’excepcionalitat dels partits, per poder assistir s’han establert preus populars de 3 euros per al públic general i 1 euro pels socis del Club Bàsquet Mollet, per cada dia.

Els aparellaments d'aquesta Final a Quatre, segons el sorteig celebrat a la seu de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) el passat dimarts 20 de novembre a la tarda, són els següents:

SEMIFINALS (dijous 6 de desembre)
1a semifinal: 17:45 h   CB L'Hospitalet - Recambios Gaudí CB Mollet
2a semifinal: 19:45 h   Sabadell Bàsquet Natació / E. Pia - CB Tarragona

FINAL (dissabte 8 de desembre)
A les 18:30 h 

Imatges relacionades

Pavelló de Plana Lledó
Pavelló de Plana Lledó

Etiquetes