40 cursos per a emprenedors a partir del gener
De nou, EMFO organitza i lidera el projecte “Aprendre, Emprendre i Créixer”, en el qual hi participen també les poblacions de Sabadell, Terrassa, Granollers i Barberà del Vallès.
El projecte, subvencionat pel Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, té com a objectiu oferir una formació complementària als nous emprenedors i emprenedores del territori i motivar-los per tal d’ampliar els seus coneixements en qüestions aplicables abans, durant i després de la creació del negoci:
- Recerca de finançament
- Gestions fiscals, legals i laborals
- Pla econòmic financer
- Operativa diària de l’empresa
- Treball empresarial en entorns col•laboratius
- Estratègia empresarial
- Comunicació
- Màrqueting
Cadascun dels cinc municipis que participen tenen una oferta formativa diferent. Es tracta que entre tots es generi un itinerari formatiu el més complet possible, amb 40 cursos diferents per escollir.
Als emprenedors que hi participen se’ls atorguen punts a les diferents fases del projecte: cada sessió formativa són 10 punts, iniciar el pla d’empresa són 30 punts, ser acompanyat per un assessor expert són 50 punts i la constitució de l’empresa uns altres 50. Aquell emprenedor o emprenedora que aconsegueixi 100 punts obtindrà un certificat per la consecució de tot el recorregut.