L’Ajuntament de Mollet sol·licita a la Policia Nacional una oficina permanent per tramitar el DNI L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, ha enviat una carta a la Direcció General de la Policia on demana una oficina d’expedició de documentació permanent perquè els molletans i les molletanes no s’hagin de desplaçar a d’altres municipis a fer-se el DNI, el Passaport o el NIE. La nova oficina permanent tindria la seu a les dependències de la Policia Municipal de Mollet. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L’Ajuntament de Mollet sol·licita a la Policia Nacional una oficina permanent per tramitar el DNI

L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, ha enviat una carta a la Direcció General de la Policia on demana una oficina d’expedició de documentació permanent perquè els molletans i les molletanes no s’hagin de desplaçar a d’altres municipis a fer-se el DNI, el Passaport o el NIE. La nova oficina permanent tindria la seu a les dependències de la Policia Municipal de Mollet.

L’Ajuntament de Mollet sol·licita a la Policia Nacional una oficina permanent per tramitar el DNI.

A la carta, l’alcaldessa assenyala “que la creació d’una oficina permanent millorarà els serveis prestats als molletans i les molletanes que ara han de desplaçar-se a d’altres poblacions a tramitar el DNI, Passaport i NIE”. Aquesta oficina a més, que dependria de la Policia Nacional, donaria servei a les poblacions del voltant que tampoc compten amb una oficina pròpia de la Policia Nacional on obtenir la documentació, concretament Caldes de Montbui, Palau Solità i Plegamants, Santa Perpètua de Mogoda, Parets del Vallès, Montmeló, Santa Maria de Martorelles, Martorelles i Sant Fost de Campsentelles.

Actualment a la comarca només hi ha l’oficina de Granollers “amb les dificultats que això comporta per a una única oficina amb tanta demanda de documentació”, afegeix l’alcaldessa a la missiva. 

Etiquetes