El mal de jazz
Aquesta activitat ja ha finalitzat
- https://www.molletvalles.cat/ca/serveis/joventut-1/agenda/el-mal-de-jazz
- El mal de jazz
- 2021-05-21T20:00:00+00:00
- 2021-05-21T21:30:00+00:00
Arts i Escena. Arts musicals: "El mal del jazz. Quan Barcelona era hot"
21/05/2021
Hora
20 horesOrganitza
Ajuntament de Mollet del VallèsLloc
Mercat Vell
La copla de Wisconsin:
Cinta Moreno Carranza (actriu i cantant) i Joel Moreno Codinachs (guitarra i arranjaments)
Els intèrprets d'El mal del jazz fan un repàs, a través de diferents personatges de l'època, dels temes de jazz que van revolucionar Barcelona durant els inicis de la posguerra. L'avui desconeguda afició al Hot jazz, Swing, Foxtrot, Boogie-boogie… que hi havia als anys 40 és la base d'un espectacle que ens parla de l'arribada de la música moderna americana i les dificultats dels seus intèrprets i seguidors per obrir-se camí en un ambient nacional-catòlic que rebutjava profundament tot allò estranger.
Espectacle posposat dins la programació de Sant Vicenç 2021
ENTRADES: 5 €AFORAMENT LIMITAT
online https://molletvalles.koobin.com
Centre Cultural La Marineta,
de dilluns a divendres de 15.30 a 21 hores
A la taquilla del Mercat Vell 1 hora abans de l'espectacle
