L’Oficina d’Atenció Ciutadana reprendrà el servei presencial amb cita prèvia a partir del 8 de juny
El proper dilluns 8 de juny, els serveis d’atenció ciutadana (OAC, Serveis Socials, OMIC, Oficina Local d’Habitatge, OFIM, Acollida, SIAD i CDIAP) tornaran a oferir atenció presencial amb cita prèviament concertada i en l’horari habitual.
Ja es pot demanar cita prèvia per internet mitjançant l’enllaç Cita prèvia del web municipal: www.molletvalles.cat
També es pot demanar al telèfon 93 571 95 05 als serveis OAC, OMIC, Oficina Local d’Habitatge, OFIM i Acollida.
Pel que fa als Serveis Socials Municipals i al Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP), també cal demanar cita prèvia trucant als telèfons:
- Centre Cívic l´Era 93 570 09 08
- CIRD Joana Barcala 93 570 77 47
- CDIAP 93 570 49 22
- SIAD 93 570 77 47
Per demanar cita prèvia als Serveis Muncipals d’Ocupació
- EMFO 93 570 51 60 i al WhatsApp 679333158
Pel que fa al servei d’Emprenedoria es pot demanar cita prèvia
- Mollet Hub 93 570 51 60 i al WhatsApp 679333158
Per tal d’evitar aglomeracions i garantir la distància de seguretat entre les persones usuàries, i per facilitar també una atenció sense esperes, la cita prèvia serà obligatòria en tots els casos.
El personal municipal atendrà amb les mesures de protecció adequades i per a l’accés de les persones usuàries serà obligatòria la mascareta.
S’aconsella també seguir les següents recomanacions:
- Ser puntual a les cites reservades. Per tal d’evitar aglomeracions a la sala d’espera és important presentar-se a l’hora reservada. Les visites fora del temps reservat no es podran atendre i requeriran d’una nova cita.
- Consultar la informació sobre el tràmit a la seu electrònica per tal d’evitar les segones cites per aportar documentació.
- Assistència només de la persona que hagi demanat cita. No es permetrà l’accés d’acompanyants que no hagin de fer o signar cap tràmit i caldrà evitar, sempre que sigui possible, la presència de menors a les dependències municipals.
- No es permetrà l’accés amb patinets, pilotes o altres objectes que puguin ser font de contagi.
Es recomana també fer ús de la seu electrònica a l’hora de presentar sol·licituds i estalviar-se així desplaçaments innecessaris. Recordem que la identificació amb Idcat Mòbil facilita notablement l’ús d’aquest servei i que l’Oficina d’Atenció Ciutadana ofereix assistència a les persones que ho necessitin a l’hora de fer un tràmit electrònic, al telèfon 93 571 95 05 o al correu electrònic esuport@molletvalles.cat
Informació necessària
Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya
-
061: en cas de símptomes
- 112: emergències
- 012: informació general
- app (STOP COVID19 CAT): per controlar l’evolució dels símptomes amb indicacions i consells personalitzats: http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/stop-covid19-cat
Centres d’Atenció Primària:
- Can Pantiquet: 93 570 59 77
- Plana Lledó: 93 579 83 83
Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre
Canals municipals
-
Whatsapp (per escrit): 683 553 250
- Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
-
Canals d’informaió municipals habituals:
- Twitter: @ajmollet
- Facebook: ajuntamentmollet
- Instagram: @viumollet
- Web municipal: www.molletvalles.cat
Atenció ciutadana
Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i Oficina d’Atenció al Consumidor (OMIC). Es pot demanar cita prèvia de forma telemàtica a https://molletvalles.simplybook.it/, o a través del telèfon 93 571 95 05
Serveis Socials Municipals, Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP i Servei d’Atenció i Informació a les Dones (SIAD). Es pot demanar cita prèvia trucant als telèfons:
- Centre Cívic l´Era 93 570 09 08
- CIRD Joana Barcala 93 570 77 47
- CDIAP 93 570 49 22
- SIAD 93 570 77 47
Es poden fer tràmits online les 24 h a través de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat
#EmQuedoAcasa #MeQuedoenCasa