Els serveis municipals tornen a la normalitat i progressen en la cerca de la millora dels serveis d’atenció i comunicació a la ciutadania L’Ajuntament de Mollet del Vallès, motivat per la relaxació de les mesures i restriccions actuals de la pandèmia, adapta i flexibilitza algunes de les mesures que es van prendre l’any passat per fer front a la crisi sanitària de la Covid-19, especialment pel que fa al control d’accés a la Casa de la Vila, el funcionament de l’atenció presencial i la prestació de serveis. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Els serveis municipals tornen a la normalitat i progressen en la cerca de la millora dels serveis d’atenció i comunicació a la ciutadania

L’Ajuntament de Mollet del Vallès, motivat per la relaxació de les mesures i restriccions actuals de la pandèmia, adapta i flexibilitza algunes de les mesures que es van prendre l’any passat per fer front a la crisi sanitària de la Covid-19, especialment pel que fa al control d’accés a la Casa de la Vila, el funcionament de l’atenció presencial i la prestació de serveis.

Els serveis municipals tornen a la normalitat i progressen en la cerca de la millora dels serveis d’atenció i comunicació a la ciutadania.

Xavier Buzón, responsable i coordinador de l’Àrea de Modernització i Qualitat de Serveis ha explicat que “el context de pandèmia ha estimulat l’aparició de nous canals que són alternativa i complement a l’atenció presencial i tradicional”. Així mateix, Buzón ha considerat que “ara no és suficient oferir serveis públics en línia, doncs cal que estiguin a l’abast, siguin fàcils d’usar i estiguin adaptats a les necessitats de cada persona, així com proveïts a través de diferents canals”.

La universalització de l’ús de telèfons mòbils i l’ús massiu de diferents aplicacions de missatgeria també està modificant la forma amb què la ciutadania es relaciona amb les administracions. El regidor Buzón assegura que “es treballa per implementar nous canals de comunicació i servei” com:

  • Implantar l’atenció per vídeo trucada amb la possibilitat de realitzar vídeo tràmits a partir de la integració a partir de la signatura biomètrica en remot.
  • Implantar un gestor de missatgeria (CMS) amb assistent virtual orientat a l’atenció i informació ciutadana.
  • Redefinir i impulsar un nou projecte d’oficines electròniques que faci més accessibles els serveis i faciliti la presentació i registre de documents de forma desasistida.

Per la seva part, el regidor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, Juan Ignacio Torrecilla ha explicat que “en tot moment qualsevol ciutadà que ho ha necessitat ha pogut fer els seus tràmits amb l’Ajuntament, també en els pitjors moments de la pandèmia, ara el que estem fent és adaptar l’atenció ciutadana a la nova realitat i avançar en la qualitat del servei que es presta des de l’OAC, fruit de l’experiència d’aquests mesos de pandèmia” i ha afegit que “recordem que a través de la seu electrònica qualsevol ciutadà pot fer tràmits amb l’Ajuntament les 24 hores tots els dies de l’any”.

Tràmits que no requeriran cita:

  • Tràmits de presentació de documentació requerida o al·legacions amb termini.
  • Peticions de justificants de padró.
  • Presentació de documentació requerida corresponent a les reclamacions de consum.

Necessitat de cita als serveis d’atenció ciutadana: Es pot demanar cita al telèfon 93 571 95 05 o a https://molletvalles.simplybook.it/v2/

  • L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).
  • L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC).
  • L’Oficina d’Acollida, l’Oficina d’Informació i Assessorament als Immigrants (OFIM).
  • El Servei d’Intermediació en Deutes de l’Habitatge (SIDH) i l’Oficina Local de l’Habitatge. 
  • L’Oficina de l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (Que ja funcionava amb cita abans de la pandèmia).

Ampliació de les funcions de la Recepció:

Durant aquesta nova fase de flexibilització camí de la normalitat, s’amplien els serveis que es faran des de la mateixa recepció de l’Ajuntament:

  • Justificants de padró individual.
  • Facilitar l’accés sense cita atenent a qüestions d’urgència i d’acord amb les mesures de flexibilització establertes a les diferents oficines de l’espai d’atenció ciutadana.
  • Tramitar la cita per als diferents serveis municipals.

Mesures que continuen vigents:

  • Establiment d’itineraris d’entrada i sortida a l’edifici de l’Ajuntament diferenciats.
  • Obligació d’ús de la mascareta i de l’hidrogel.
  • Manteniment de la distància interpersonal i les mampares de protecció.
  • Limitació de l’aforament.

  

16 pau cat 150x180

Imatges relacionades

Sin titulo66
Sin titulo66

Etiquetes