Com reclamar ? https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Com reclamar ?

PAS 1 (requisit obligatori)

És imprescindible que primer reclameu a l’empresa amb la qual heu tingut el problema, per qualsevol canal que us permeti conservar-ne una prova (fulls oficials de reclamació, formulari web, correu electrònic, trucada amb un número d’incidència, etc.). 

Full de reclamació (Generalitat)

 

PAS 2

Si no rebeu resposta de l’empresa en el termini màxim d’un mes, o bé la resposta que us dona no la considereu satisfactòria, contacteu amb el servei públic de consum del vostre municipi de residència o bé ompliu el formulari en línia de l'Agència Catalana del Consum (d'acord amb el principi de proximitat, s’enviarà la vostra reclamació al servei públic de consum municipal).

  • Documentació que s’ha d’aportar alhora de reclamar a l’Oficina de consum:
  • Reclamació presentada prèviament a l’empresa. 
  • Resposta de l’empresa, si la tens.
  • Full de reclamació (OMIC) 
  • Qualsevol altre documentació que acrediti la reclamació ( factures, contractes,...).

Per posar la reclamació a l’oficina de consum es pot fer per aquestes vies:

  • Presencialment, demanant hora al web de cita prèvia telèfon 93 571 95 00 a l’horari de dilluns a divendres de 10 a 13 hores.
  • Per via telemàtica a la web de l’Ajuntament, adjuntant el full de reclamació signat i la documentació corresponent.
  • Agència Catalana de Consum, en aquest enllaç, on hi trobareu un formulari online a emplenar que, després, es deriva a l’OMIC.

T'ha estat útil aquesta pàgina?

1
0