Presentació de Queixes
QUI POT PRESENTAR QUEIXES?
Tots els veïns i veïnes de Mollet del Vallès.
QUINES QUEIXES NO S'ADMETEN?
Les que no siguin de persones empadronades a Mollet, les que no tinguin relació amb l'Administració municipal o amb les seves competències, les anònimes, les formulades amb mala fe, les que no es refereixen a drets fonamentals o llibertats públiques, les que no estan suficientment fonamentades, les que perjudiquin a terceres persones, les que estiguin pendents de resolució judicial i les que faci més d'un any del fet que les va motivar.
COM HAN DE PRESENTAR-SE LES QUEIXES?
S'hauran de presentar per escrit, imprimint i emplenant un formulari amb les dades personals i de contacte de la persona o col·lectiu, explicant el motiu i les accions fetes en relació amb la queixa i s'hi ha hagut resposta o no des de l'Ajuntament.
ON HAN DE PRESENTAR-SE?
Es poden presentar a través de la seu electrònica; mitjançant correu electrònic o presencialment a l’Ajuntament (pl. Major, 1) de 9 a 14 h, de dilluns a divendres.
QUIN COST TÉ?
És un servei gratuït.