Ajuntament de Mollet del Vallès

Destaquem

Notícies RSS

Foto de la Junta Local de Seguretat

Els delictes disminueixen a Mollet un 3% durant el 2023 i se situen 13 punts per sota de la mitjana catalana

L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, ha presidit la Junta Local de Seguretat que s’ha reunit aquest divendres. A la reunió hi han assistit Juan José Baños González, regidor de Seguretat Ciutadana, Convivència i Protecció Civil, així com representants de la Delegació del Govern espanyol, del Departament d’Interior de la Generalitat, dels Mossos d’Esquadra, de la Policia Nacional, de la Guàrdia Civil i de la Policia Municipal de Mollet del Vallès. Un cop presentades les dades, es confirma que a Mollet els fets delictius segueixen baixant i que la ciutat ja porta 17 anys sense cap accident mortal al nucli urbà.

Imatge d'arxiu de treballs d'asfaltat a Mollet

L’Ajuntament destina 2,5 milions d’euros en el Pla de Reasfaltat

La planificació de reasfaltats 2024-2027 contempla destinar 2,5 milions d’euros en l’asfaltat d’avingudes i carrers. Es preveu actuar a més de 60.000 m2, a tots els barris de Mollet i, en especial, a les vies principals de ciutat. També hi ha previst destinar entre 50.000 i 100.000 € anuals més a actuacions puntuals en trams on l’asfalt estigui en mal estat de manera localitzada.

Policia Municipal de Mollet

La Policia Municipal identifica al presumpte autor de  maltractament animal del vídeo difós per xarxes socials

La Policia Municipal de Mollet del Vallès, gràcies a la col·laboració ciutadana, ha identificat al presumpte autor de maltractament animal que apareixia en un vídeo que es va penjar aquest dilluns a diferents plataformes de xarxes socials.

Veure'n més

A un Clic

Vols estar al dia de l'actualitat municipal de Mollet?

Segueix-nos a les xarxes socials